Ambtenaar 2.0

samen werken aan overheid 2.0

Forumdiscussies (720)

Weergegeven discussies

Onderzoek Wijkwebsites gemeente Dordrecht

Beste allemaal, Momenteel ben ik bezig met een onderzoek naar de inzet van wijkwebsites van de gemeente Dordrecht. Ik ben aan het onderzoek…

Door Maikel van der Nat begonnen in Overheid 2.0Laatste antwoord

Steven de Smet @deflik veroordeeld tot maand celstraf

In februari trad de Gentse commissaris van politie Steven de Smet nog op op de Ambtenaar2.0 dag. Met een inspirerend verhaal verbond Stev…

Door Hans Damen begonnen in Open OverheidLaatste antwoord

Welke webmonitoring tools gebruikt jouw organisatie?

Bij de gemeente Groningen experimenteren we sinds begin februari van dit jaar met Obi4Wan: een nederlandse webmonitoring tool die - volgens…

Door Gilbert Sewnandan begonnen in CommunicatieLaatste antwoord

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Hoe kun je als organisatie verschillende communities inzetten?

Zie de blog hieronder: https://www.bind.nl/hoe-ontdek-en-benut-diverse-communities-organisatie/

Door peter staal begonnen in Overheid 2.0

0 12 Okt

SODA2017 van start, doe mee!

“Het wordt vaak gezegd: data is het nieuwe goud. En vanaf vandaag heeft u een gouden kans, als u iets met open data doet”. Met deze woorden…

Door Ilse begonnen in Overheid 2.0

0 12 Jun

welke gemeente werkt al meer dan 2 jaar met software van Lias of Pepperflow voor het tot stand brengen van P&C producten.

Ben benieuwd naar de toegevoegde waarde van de systemen van Pepperflow en Lias bij het tot stand komen van de P&C producten in gemeente…

Door Jolanda Versteegh begonnen in Slimmer werken

0 21 Feb

Blue Monday Festival: potentie van peer-to-peer burgerinitiatieven

De derde maandag van het jaar schijnt de meest deprimerende dag van het jaar te zijn. Daarom organiseert Stichting DeBroekriem op maandag 1…

Door PIeter Vermeer begonnen in Beleid 2.0

0 4 Jan

Gezocht: ervaringen met eStadslab

Wie heeft er ervaring met de e-stadslab methode? http://www.estadslab.nl/ ik zou heel graag in contact komen met collega's uit gemeenten di…

Door Mariana Oud begonnen in E-participatie

0 4 Okt 2016

Ambtenaren op een voetstuk

Tijdens het schrijven van een blog over ambtenaren 2.0 en beleid 2.0 begon ik me af te vragen wat de rol van de gemeenteraad is. En hoe amb…

Door Arjan van den Bosch begonnen in Beleid 2.0

0 11 Mei 2016

Kijk jij online video? En zou je beter willen leren schrijven?

Beste leden van Ambtenaar 2.0 forum,Voor mijn studie Media, Informatie en Communicatie doe ik onderzoek naar de inzet van online video voor…

Door Stefan de Jong begonnen in Overige discussies

0 28 Apr 2016

Zwijgende ambtenaren in België

Elke Wambacq schreef een opiniestuk over ambtenaren in België die openlijk vertellen wat zij aan het doen zijn. Deze ambtenaren hebben het…

Door Marie Louise Borsje begonnen in Open Overheid

0 25 Apr 2016

De Slimme stad die informatie verzamelt

Interessant artikel over de slimme stad die informatie verzamelt. Overheden gaan steeds verder met het digitaal sturen van gedrag van burge…

Door Vanessa Simons-Kelly begonnen in Overheid 2.0

1 19 Apr 2016
Antwoord van Marie Louise Borsje

Ik zoek deelnemers voor mijn onderzoek naar wat OB-organisaties High Performance maakt

https://www.linkedin.com/pulse/excellerend-openbaar-bestuur-2016-deelnemers-gevraagd-den-breejen-

Door Jan-Dirk den Breejen ∴ begonnen in Overheid 2.0

0 4 Mrt 2016

RSS

© 2017   Gemaakt door Dirk Jan van der Wal.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden