Ambtenaar 2.0

samen werken aan overheid 2.0

Forumdiscussies (724)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Lancering vijfdelige reeks van online videocolleges, Challenging Government, over actuele maatschappelijke veranderingen. Schrijf je in en denk, doe en discussieer mee op www.omooc.nl.

Het huis van Thorbecke is ontworpen in een andere tijd. De vraag is of het vandaag de dag nog werkbaar is. Hoe kunnen we het huis van Thorb…

Door Lydia-José Prinsen begonnen in Overheid 2.0

0 7 Sept 2015

Gezocht: Deelnemers voor de training HBO Wijkontwikkeling bij de Bestuursacademie

Ik heb me ingeschreven voor de HBO module Wijkontwikkeling bij de Bestuursacademie Nederland. Ik zou op vrijdag 2 oktober starten in Eindho…

Door Samantha Strooband begonnen in Overige discussies

0 28 Aug 2015

Deell je kennis tijdens het Deell Festvival - nu gratis voor gemeenten

Tijdens het Deell Festival (9 t/m 20 november) geven professionals uit tientallen organisaties elkaar workshops over werkgerelateerde onder…

Door Edo Plantinga begonnen in Overheid 2.0

0 24 Aug 2015

Sociaal intranet

Hi allemaal,We zijn als gemeente de mogelijkheden aan het onderzoeken voor een sociaal intranet. Ik kan me voorstellen dat meer gemeenten m…

Door Puck van Tilburg begonnen in Het Nieuwe Werken

4 31 Aug 2015
Antwoord van Gilbert Sewnandan

Burger 2.0

Goedemorgen, mijn naam is Arjan van den Bosch uit Venlo. Ik ben actief als fractieondersteuner van de partij Venlokaal en probeer daar invu…

Door Arjan van den Bosch begonnen in Overheid 2.0

0 7 Aug 2015

Publieke meerwaarde

Beste allemaal, In samenwerking met de Universiteit Gent ben ik een onderzoek gestart naar het bepalen van het begrip "publieke meerwaarde…

Door Eric Vermeiren begonnen in Slimmer werken

4 14 Aug 2015
Antwoord van Eric Vermeiren

Vigilat ut quiscant

Vigilat ut quiscant (Hij waakt opdat zij rusten). Dat is de betekenis van deze oude strijdkreet die het logo van de Nederlandse politie si…

Door Jacques Smeets begonnen in Open Overheid

0 21 Jul 2015

Heeft jouw organisatie een visie op digitale dienstverlening?

Voor een bevriende 100.000+ gemeente ben ik op zoek naar een (recente) visie op digitale dienstverlening. Wie heeft een publiek document en…

Door Gilbert Sewnandan begonnen in Overheid 2.0

4 22 Jul 2015
Antwoord van Gilbert Sewnandan

GEZOCHT: ORGANISATOR SERIOUS AMBTENAAR

Editie Serious Ambtenaar 5 staat voor de deur!Willen jullie als partij, organisatie of netwerk het goede doel van het Glazen Huis steunen;…

Door Marco Spruit Bleeker begonnen in Overheid 2.0

2 2 Jul 2015
Antwoord van Marie Louise Borsje

moderniseren artikels staatscourant

Onlangs ben ik betrokken bij het opzetten van de bekendmakingen in de regionale staatscourant. Wat irriteer ik me toch aan die oude stoffig…

Door Michelle Witte begonnen in Communicatie

3 3 Mei 2015
Antwoord van Geertjan Benus

RSS

© 2017   Gemaakt door Dirk Jan van der Wal.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden