Ambtenaar 2.0

samen werken aan overheid 2.0

Discussies van Sandra Sluijter (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Wessel, ik was op zoek naar voorbeelden binnen gemeenten van eparticipatie- to…"

Sandra Sluijter heeft 10 Nov 2015 gereageerd op Onderzoek participatie

9 10 Nov 2015
Antwoord van Sandra Sluijter

"Hoi Marieke, ik heb even gekeken wat de mogelijkheden zijn op 2 september bij de gem…"

Sandra Sluijter heeft 1 Aug 2014 gereageerd op Wie heeft ruimte voor 50 Open Overheid adepten? - 2 sept

2 2 Aug 2014
Antwoord van Marieke Schenk

"Beetje late reactie, en misschien heb je het zelf ook al gezien, maar de gemeente Te…"

Sandra Sluijter heeft 7 Apr 2014 gereageerd op Vraag: Zijn er al gemeenten die gebruik maken van Whatsapp?

19 10 Apr 2014
Antwoord van Marlies Ten Tije

"Beste Nanny, bij de gemeente Utrecht zijn we ook op zoek naar die cijfers. Ik heb da…"

Sandra Sluijter heeft 16 Apr 2013 gereageerd op Sociale mediagebruik en burgersschapstijlen

2 16 Apr 2013

"Ik heb al twee keer een bestelling doorgegeven, al bij de eerste aankondiging van ve…"

Sandra Sluijter heeft 3 Jan 2013 gereageerd op Wat vind jij van "Wij, de overheid"? Praat mee!

19 11 Jan 2013
Antwoord van Davied

"@ Ellen Ik neem aan dat je bij 'veiligheidsaspecten' doelt op die van internet/socia…"

Sandra Sluijter heeft 1 Okt 2010 gereageerd op Competentieprofiel (gemeente)ambtenaar 2.0

12 4 Okt 2010
Antwoord van Ellen Stuve

"@ Eline Web 2.0 is in mijn ogen niet alleen de techniek van het internet maar gaat h…"

Sandra Sluijter heeft 1 Okt 2010 gereageerd op web 2.0 en sociale media

10 1 Okt 2010

RSS

© 2017   Gemaakt door Dirk Jan van der Wal.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden