Ambtenaar 2.0

samen werken aan overheid 2.0

Discussies van Dirk Jan van der Wal (27)

Discussies waarop is gereageerd (22) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik zou eens te rade gaan bij Marie Louise Borsje. Voorheen programma Ambtenaar2.0. A…"

Dirk Jan van der Wal heeft 26 Feb 2015 gereageerd op Waar kan je als rijksambtenaar/directie terecht indien je worstelt met de gedragskant van HNW?

9 26 Feb 2015
Antwoord van Dirk Jan van der Wal

"Alleen al op Pleio zijn er letterlijk honderden deelsites aangemaakt. Dan heb ik het…"

Dirk Jan van der Wal heeft 26 Feb 2015 gereageerd op Welke online communities zijn door de overheid geinitieerd?

6 2 Mrt 2015
Antwoord van peter staal

"De vraag is eerder of het sec gaat om een andere rol of een andere invulling van de…"

Dirk Jan van der Wal heeft 28 Jan 2015 gereageerd op Mee eens? Technologie vraagt andere rol van overheid.

3 5 Feb 2015
Antwoord van Robert Berk

"Hallo Ingrid, Kijk en informeer eens bij bijvoorbeeld de beeldbank Noord-Holland: ht…"

Dirk Jan van der Wal heeft 17 Nov 2014 gereageerd op Hoe ontsluiten jullie je beeldbank?

2 27 Nov 2014
Antwoord van Tim de Haan

"Ik heb zelf toch al snel de neiging om nieuwsbrieven via de mail als spam te beschou…"

Dirk Jan van der Wal heeft 17 Nov 2014 gereageerd op Overheid laat kansen liggen met e-mailnieuwsbrieven

3 18 Nov 2014
Antwoord van Marie Louise Borsje

"In die combi kan er wel een rol zijn weggelegd voor de overheid: als financier van d…"

Dirk Jan van der Wal heeft 7 Okt 2014 gereageerd op Appstore voor de zorg en de overheid?

4 7 Okt 2014

"Ik heb er geen ervaring mee maar heb er wel wat vraagtekens bij als het om privacy g…"

Dirk Jan van der Wal heeft 7 Okt 2014 gereageerd op Appstore voor de zorg en de overheid?

4 7 Okt 2014

"Hallo Annie, Je bent van harte welkom om de communities die inmiddels draaien te ko…"

Dirk Jan van der Wal heeft 2 Sept 2012 gereageerd op Ning als lokale community.

17 2 Sept 2012

"Hallo Hans, Daadkrachtig, u is zeker militair ;-) Bedoel je met niet exclusief voo…"

Dirk Jan van der Wal heeft 24 Feb 2012 gereageerd op Landmacht20dag

4 29 Feb 2012
Antwoord van Marcel van Hemert

"Hallo Annie, Zie dat Davied me weer aan het promoten is ;-) In Haarlem zijn we stads…"

Dirk Jan van der Wal heeft 6 Feb 2012 gereageerd op Ning als lokale community.

17 2 Sept 2012

RSS

© 2017   Gemaakt door Dirk Jan van der Wal.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden