Ambtenaar 2.0 netwerk

Web 2.0 en de overheid

Davied

Discussies van Davied (204)

Discussies waarop is gereageerd (202) Antwoorden Recente activiteiten
Paul Thijsse

"Dag Paul, als moderator op Ambtenaar 2.0 heb ik eigenlijk nooit uren geteld ;-) De..."

Davied heeft 2 Dec gereageerd op (onderzoek naar) rendement van kennisuitwisseling via discussieforum

6 1 dag geleden
Antwoord van Paul Thijsse
Chris Breebaart

"Er zijn genoeg mensen die ook gewoon Twitter gebruiken voor interne samenwerking (..."

Davied heeft 12 Nov gereageerd op Wie kent voorbeelden van social networkapplicaties binnen organisaties?

8 12 Nov
Antwoord van Marcial Eilers
Joost Geraets

"Ik geloof niet dat wat er hier op Ning of op LinkedIn bij Ambtenaar 2.0 wordt besp..."

Davied heeft 10 Nov gereageerd op Wat verwacht jij van de nieuwe rijksdesktop(s) / digitale werkomgeving ?

9 10 Nov
Antwoord van Davied
Joost Geraets

"Op beurzen hebben overheidsorganisaties ook stands. Moeten we daar tegen zijn omda..."

Davied heeft 10 Nov gereageerd op Wat verwacht jij van de nieuwe rijksdesktop(s) / digitale werkomgeving ?

9 10 Nov
Antwoord van Davied
Joost Geraets

"Meer A2.0-discussies over Sharepoint vind je hier."

9 10 Nov
Antwoord van Davied
Arjen Kamphuis

"Een paar punten ter aanvulling/vraag: niet alles wat ambtenaren zeggen hoeft gea..."

Davied heeft 10 Nov gereageerd op Wie is hier eigenlijk de baas?

43 2 Dec
Antwoord van Bernard
Arjen Kamphuis

"Zie ook discussie elders op Ambtenaar 2.0."

Davied heeft 10 Nov gereageerd op Wie is hier eigenlijk de baas?

43 2 Dec
Antwoord van Bernard
Joost Geraets

"Meer hierover van Arjen Kamphuis: - http://www.gendo.nl/blog/arjen/wie-is-hier-eig..."

9 10 Nov
Antwoord van Davied
Heleen Pel

"Ik verwijs ook even naar mijn boek en de drie 2.0-kenmerken die ik erin beschrijf:..."

Davied heeft 10 Nov gereageerd op De eisen voor een website met 2.0 mogelijkheden

16 11 Nov
Antwoord van Marcial Eilers
Joost Geraets

"DWR bestaat uit diverse onderdelen. Zoals Richard al aangeeft, gaat LNV vooralsnog..."

9 10 Nov
Antwoord van Davied

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Davied.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat