Ambtenaar 2.0

samen werken aan overheid 2.0

Discussies van Hans Damen (45)

Discussies waarop is gereageerd (31) Antwoorden Recente activiteiten

"Ja, ik heb een mail gestuurd en het is al twee dagen stil... Fingers crossed."

Hans Damen heeft 8 Dec 2009 gereageerd op More information than needed

8 8 Dec 2009
Antwoord van Hans Damen

"Ik wil graag wel de (incidentele) status updates ontvangen van mijn connecties, maar…"

Hans Damen heeft 7 Dec 2009 gereageerd op More information than needed

8 8 Dec 2009
Antwoord van Hans Damen

"Situatie 1; als een bladzijde leesbaar is, kan hij gelekt worden; printscreen, foto-…"

Hans Damen heeft 4 Nov 2009 gereageerd op Is er belangstelling voor een "lek" beveiliging?

15 18 Jan 2010
Antwoord van Bernard

"Waarom lekken mensen / ambtenaren (de deelverzamelingen dekken elkaar)? Omdat het in…"

Hans Damen heeft 31 Okt 2009 gereageerd op Is er belangstelling voor een "lek" beveiliging?

15 18 Jan 2010
Antwoord van Bernard

"Je kunt nog zo'n geweldig inhoudelijk event hebben; uiteindelijk wordt je afgerekend…"

Hans Damen heeft 28 Okt 2009 gereageerd op Wat maakt een event voor ambtenaren boeiend?

1 28 Okt 2009
Antwoord van Hans Damen

"Er is verschil tussen een journalist en een bedrijfsjournalist. Als bedrijfsjournali…"

Hans Damen heeft 6 Okt 2009 gereageerd op Webredacteur ook journalist?

3 6 Okt 2009
Antwoord van Hans Damen

"Oeps. Ik ben gek op samenwerken, maar als het over iets creatiefs gaat komt bij mij…"

Hans Damen heeft 29 Sept 2009 gereageerd op Huisstijl ontwikkelen met een wiki?

3 30 Sept 2009
Antwoord van Ron Zwetsloot

"Ik heb een tijdje deze discussie gevolgd, maar als Mintzberg van stal wordt gehaald…"

Hans Damen heeft 29 Sept 2009 gereageerd op De overheid is niet in staat om van binnenuit te veranderen in een 2.0-overheid

31 6 Apr 2010
Antwoord van annemeijn

"Hij is goed, al mogen van mij de negatieve connotaties (weerstand en langzaam) er we…"

Hans Damen heeft 2 Jul 2009 gereageerd op Manifest is nodig om ambitie van Ambtenaar 2.0 uit te drukken

5 5 Aug 2009
Antwoord van Pierre Deen

"Bij mijn ministerie zijn ze met de knipselnieuws vrij open, kortom the good the bad…"

Hans Damen heeft 27 Jun 2009 gereageerd op Ministerie in de pers

1 27 Jun 2009
Antwoord van Hans Damen

RSS

© 2018   Gemaakt door Dirk Jan van der Wal.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden