Ambtenaar 2.0 netwerk

Web 2.0 en de overheid

Toin Pijnenburg

Discussies van Toin Pijnenburg (11)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Recente activiteiten
Gerrit-Jan

"Willen lokale overheden zich inderdaad gaan richten op het fenomeen Eerste Overheid,…"

Toin Pijnenburg heeft 29 Nov gereageerd op Het nieuwe werken bij lagere overheden

8 29 Nov
Antwoord van Toin Pijnenburg
Monique Roosen

"Tja een NORA 3.O voor 2.0-zaken. Mijn idee. Niet aan beginnen. In NORA zijn voldoen…"

Toin Pijnenburg heeft 22 Nov gereageerd op Aanvullingen NORA

3 22 Nov
Arjen Kamphuis

"Is dit dan ook de vraag "wie is de baas van het internet?" Hoe machtig is/wordt Goog…"

Toin Pijnenburg heeft 14 Nov gereageerd op Wie is hier eigenlijk de baas?

45 1 dag geleden
Antwoord van Richard van Loon
jack karelse

"Informatiebeheer 2.0 c.q. archieven 2.0 zijn dus open, betrouwbaar en beschikbaar me…"

Toin Pijnenburg heeft 13 Okt gereageerd op Wat verwacht Ambtenaar2.0 van het informatiebeheer in de organisatie?

19 11 Nov
Antwoord van Bernard
Jeannot Waisvisz

"Wat volgens mij ook niet onbelangrijk is, het ondergaan van de wereld van de sociale…"

Toin Pijnenburg heeft 3 Jun gereageerd op Argeloze start... crowdsourcing ... help!?

9 5 Jun
Antwoord van Peter van der Linden
Pierre Deen

"Een ambtenaar is loyaal! Zo niet dan exit. Een ambtenaar voert uit wat democratisch…"

Toin Pijnenburg heeft 25 Mei gereageerd op Weigering werken voor PVV- minister is reden voor ontslag.

6 3 Jun
Antwoord van Edward Zaanen
Pascal Van Hecke

"Ja goeie tip. Ziet er op de iPhone goed uit. Mooi dat dit direct ook zo werkt. Ik tw…"

Toin Pijnenburg heeft 6 Apr gereageerd op Ambtenaar2.0 netwerk nu ook in iPhone-vriendelijke versie: http://ambtenaar20.ning.com/m

8 11 Aug
Antwoord van Anne-Marie IJsenbruk
peter voets

"Tja Mijn no-follow had ik jaren geleden al in moeten stellen. Soms kom ik nog dingen…"

Toin Pijnenburg heeft 29 Mrt gereageerd op social, no-follow

10 31 Mrt
Antwoord van peter voets
James Kuypers

"Direct doen! Maar wel even een paar dingen goed regelen. Privacy, beveiliging etc. M…"

Toin Pijnenburg heeft 27 Mrt gereageerd op Je eigen computer gebruiken op het bedrijfsnetwerk?

22 30 Jun
Antwoord van Jan Ploeg
Libbe Kooistra

"Plan van aanpak veranderopdracht!? In de top 10 staat volgens mij niets meetbaars bi…"

Toin Pijnenburg heeft 26 Mrt gereageerd op plan van aanpak (top 10)

2 26 Mrt

RSS

Info

Davied Davied heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Lid van de week!

Lid van de week 50:
Arjen Kamphuis

Leren over Ambtenaar 2.0

Wie is nu op Ambtenaar 2.0?

© 2009   Gemaakt op Ning door Davied.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat