Ambtenaar 2.0

samen werken aan overheid 2.0

Discussies van Geertjan Benus (8)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Recente activiteiten

"Michelle, interessant project. Kunnen we dan straks teksten verwachten als "De Neder…"

Geertjan Benus heeft 3 Mei 2015 gereageerd op moderniseren artikels staatscourant

3 3 Mei 2015
Antwoord van Geertjan Benus

"Annemarie, kun jij jouw standpunt toelichten? Ambtenaar 2.0 heet toch niet voor niet…"

Geertjan Benus heeft 11 Aug 2013 gereageerd op Mission Statement Publieke Veranderaars

9 11 Aug 2013

"Geertjan Benus kiest partij voor de Publieke Veranderaars: Eén vreemde eend met vlij…"

Geertjan Benus heeft 26 Jul 2013 gereageerd op Mission Statement Publieke Veranderaars

9 11 Aug 2013

"Marie Louise, dat is niet mogelijk. Een ambtenaar 2.0 maakt geen gebruik van kasten.…"

Geertjan Benus heeft 5 Sept 2011 gereageerd op Hoe jaag je een Ambtenaar 2.0 op de kast?

30 29 Sept 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"Ik vind dit interessant Fatou en kom graag in het bezit van je masterscriptie. Mijn…"

Geertjan Benus heeft 29 Aug 2011 gereageerd op Geen betere censuur dan zelfcensuur - 'een ambtenaar mag meer zeggen dan hij denkt'

13 17 Nov 2011
Antwoord van Fatou van den Hoff

"Mijn verhaal is nog niet af. Mijn zelf gekozen missie als niet-ambtenaar zzp-profess…"

Geertjan Benus heeft 12 Aug 2011 gereageerd op Gezocht: jouw verhaal hoe je op 2.0-wijze het verschil hebt gemaakt

16 2 Sept 2011
Antwoord van Joke Busschots

"In LinkedIn staat een discussie die ik startte over Het Nieuwe Werken en die uitgaat…"

Geertjan Benus heeft 14 Mrt 2011 gereageerd op Het Nieuwe Werken, wat moet je op HR gebied minimaal regelen in je organisatie (of juist niet)?

2 14 Mrt 2011

RSS

© 2017   Gemaakt door Dirk Jan van der Wal.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden