Ambtenaar 2.0

samen werken aan overheid 2.0

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'ambtenaar' (17)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Overheid & Social Media : succesverhalen gezocht

Naarstig op zoek naar praktijkvoorbeelden van overheden waar social media al in meer of mindere mate deel uit maakt van het dagelijks leven…

Begonnen door Yvette Neuschwanger

8 2 Mei 2014
Antwoord van Hans Hoornstra

Wat zijn de 7 eigenschappen van effectief anders werken?

De ambtenaar zoekt naar een betere aansluiting op initiatieven uit de samenleving. Welke werkprincipes zijn daarin leidend? PM komt in een…

Begonnen door Chris van de Wetering

1 2 Apr 2014
Antwoord van Davied

Serious ambtenaar en fraudebestrijding

Afgelopen vrijdag is een groep van serious ambtenaar gestart met een onderzoek naar fraudebestrijding waar de burger, het slachtoffer centr…

Begonnen door Monique Barnhoorn

0 24 Mrt 2014

Wat is de toegevoegde waarde van Ambtenaar 2.0

Beste allemaal, ik doe een onderzoek naar het gebruik van social media door de overheid en ik heb erg benieuwd wat jullie visie is op het…

Begonnen door Nick van Apeldoorn

9 27 Okt 2013
Antwoord van Wilbert Schermer Voest

Platform voor de samenleving?

Op www.denieuweoverheid.nl heeft de gelijknamige bloggroep gereageerd op het blog van Davied van Berlo in Republic: een platform voor onder…

Begonnen door Amanda Jansen

3 26 Apr 2013
Antwoord van Maarten van der Velde

Heeft ambtenaar recht op uiting van privemening?

In de Re.Publicgroep op Linkedin ben ik in discussie met iemand naar aanleiding van mijn vraag naar handleidingen sociale media. Lees zijn…

Begonnen door Fatou van den Hoff

0 22 Nov 2012

Ambtenaar en actief op social media? Hoe voorkom je ongelukken?

We denken in Haren na over manieren waarop we slimmer gebruik kunnen maken van social media. Een van de vraagstukken die we daarbij tegenko…

Begonnen door Remco Kouwenhoven

0 22 Okt 2012

Ruim baan voor de interne interimmer?

Doe mee aan het onderzoek van PM naar externen Externen bij de overheid komen er in de verkiezingsprogramma's niet goed vanaf. De VVD vindt…

Begonnen door Chris van de Wetering

0 4 Sept 2012

Loyaliteit is niet objectiveerbaar door Rianne Waterval in PM

Public Mission heeft een interview met mij gepubliceerd. Hieronder vind je de volledige tekst of klik via de link door naar de PM-website. …

Begonnen door Fatou van den Hoff

0 5 Apr 2012

Werken bij de overheid

Vanuit mijn vakgebied ben ik bezig met de arbeidsmarkt binnen de publieke sector. Ik werk als consultant werving en selectie bij YER en b…

Begonnen door Jetse Oosterbaan

0 13 Jul 2011

RSS

© 2017   Gemaakt door Dirk Jan van der Wal.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden