Ambtenaar 2.0

samen werken aan overheid 2.0

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'sociale' (10)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Controle aan de poort

Enkele weken geleden plaatste vng magazine een artikel over twitteren en ambtenaren. Het artikel is geschreven door een medewerker van caop…

Begonnen door Fatou van den Hoff

0 8 Jul 2013

Platform voor de samenleving?

Op www.denieuweoverheid.nl heeft de gelijknamige bloggroep gereageerd op het blog van Davied van Berlo in Republic: een platform voor onder…

Begonnen door Amanda Jansen

3 26 Apr 2013
Antwoord van Maarten van der Velde

Sociale Media tips verpakt in Infographic

In 2010 was de discussie over sociale media richtlijnen, in 2011 werd de diversiteit geaccepteerd en hadden we te maken met het credo "geen…

Begonnen door Monique Roosen

0 4 Sept 2012

Het einde van Het Nieuwe Werken; Wat nu? Het begin van het échte samenwerken!

Als reactie op het eerder verschenen artikel op deze site en de Volkskrant, bijgaand mijn visie op HNW en hoe dit wel succesvol te maken: H…

Begonnen door Asha Nagesser

0 27 Aug 2012

Wat is jullie doel van sociale media vaardigheidstrainingen?

Ik vroeg me af welk doel jouw organisatie heeft als medewerkers vaardigheidstrainingen aangeboden krijgen. Trainingen die door een collega…

Begonnen door Fatou van den Hoff

5 23 Aug 2012
Antwoord van Fatou van den Hoff

Uitleg overheid: kansen van sociale media

Gisteren sprak ik op het congres van www.4instance.be over de efficiëntie en effectieve overheid - mbt hoe sociale media ook daar kan toe b…

Begonnen door Nancy De Vogelaere

2 27 Mrt 2012
Antwoord van Nancy De Vogelaere

introductie sociale media

Hoi allemaal,   Aangezien we allemaal hetzelfde warme water lijken uit te vinden en zoveel overheidsorganisaties met dezelfde vragen zitten…

Begonnen door Nancy De Vogelaere

4 7 Jan 2012
Antwoord van Nancy De Vogelaere

Demo Yammer

ik wil graag binnenkort een demo van Yammer geven zodat het op de juiste manier en door nog meer gebruikers bij ons intern wordt gebruikt.…

Begonnen door caroline chausteur

16 14 Dec 2010
Antwoord van Patricia Leentvaar

Samenwerkingsplatform 2.0 voor lokale overheid - burgers - instellingen: cyn.in?

Ik ben al een tijdje aan het onderzoeken welke platformen het meest geschikt zijn om samenwerking en kennisuitwisseling en (real-time) comm…

Begonnen door Nicolaas Pereboom

4 13 Dec 2010
Antwoord van Bernard

Uitnodiging Meet & Tweet borrel op 28 juli

Na twee geslaagde Meet & Tweet borrels is het 28 juli alweer tijd voor de 3e maandelijkse MNT. Deze keer gaan we het in de tuin van BEP…

Begonnen door Marjolein Roes

2 16 Jul 2009
Antwoord van Marjolein Roes

RSS

© 2017   Gemaakt door Dirk Jan van der Wal.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden