Ambtenaar 2.0

samen werken aan overheid 2.0

Het leek Henri Achterkamp en mij hartstikke leuk om eens bij elkaar te komen, als adviseursnetwerk, om te sparren over diverse thema's.
Hoe denken jullie daarover?

Weergaven: 29

Berichten in deze discussie

Beste Allard/Henri,
Lijkt mij een goed plan en ik sluit mij aan bij dit initiatief. Hebben jullie data opties en welke thema's de revue zullen passeren? Trouwens, tevens ook aangeven (basis) locatie (suggestie ergens in het midden van het land?) en tijdstip, dan kan ik nagaan of het met mijn agenda matcht. :-)
Saludos, Jessey
Hallo Jessey,

Dank voor je reactie.
We waren nieuwsgierig of er meerdere mensen met dit idee bezig waren / interesse in hebben.

Concreet hebben we nog geen thema's afgesproken omtrent het onderwerp advisering, maar als er vraag naar is kan ik eventueel wel iets leuks voorbereiden voor de geïnteresseerde van deze groep.

Met een mooie locatie in de omgeving van Doorn

Groet,

Allard
P.S. Bij het updaten van mijn profiel heb ik mij spontaan aangemeld bij deze groep. De vraag is; gaat het om interne (rijks beleids)adviseurs of externe? Ik behoor nl. in de laatste categorie.
Saludos, Jessey
Ik behoor ook tot de groep externe adviseurs en wel op het gebied van (Enterprise) Search en Information Access.
Afhankelijk van een eventueel thema of inhoud van een agenda ben ik geïnteresseerd.
Hoi!

Er is al een netwerk actief, dat ook al eens bij elkaar is geweest. De volgende sessie staat gepland op 8/11 in Den Haag. Ik zet binnenkort de agenda online.

Hartelijks,
Bart
trekker adviseursnetwerk A20
Hallo Henri, Allard en Bart,
prima idee. Adviseurs kunnen doorgaans goed netwerken en dat doen we natuurlijk niet alleen digitaal. Ik vind zelf bijeenkomsten vanuit A20 - het fysiek ontmoeten van mensen die je digitaal al een tijdje kent - heel inspirerend. De doelen voor vervolgfasen spreken me aan, maar ik zou daar gelijk iets aan toe willen voegen, namelijk kennisborging. Dat gebeurt natuurlijk al deels via de wiki, maar dat is wel breed een issue waar je als adviseur en beleidsmaker mee te maken krijgt. Dat informatie en kennis of het nu over je focusgebieden/dossiers of over alles wat met het adviseurswerk te maken heeft gaat, niet goed, versnipperd en/of gebruikersonvriendelijk worden opgeslagen.

RSS

© 2017   Gemaakt door Dirk Jan van der Wal.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden