Ambtenaar 2.0

samen werken aan overheid 2.0

Ik werk bij het Kwaliteitsinstituut Nederlandse Gemeenten (KING) en op dit moment zijn we op zoek naar mensen die vanuit gemeenten in onze Adviesgroep e-dienstverlening willen plaatsnemen. We willen namelijk heel graag samen met gemeentemensen en hun ervaring nadenken over die e-dienstverlening en niet van alles gaan zitten verzinnen! :-) 

Op 17 juni vindt hiervoor een startbijeenkomst plaats. Meer informatie of vragen kijk hier of vraag mij: http://twurl.nl/wf2odq

groetjes!
Jakobien

Weergaven: 42

Berichten in deze discussie

Hoi Jacobien!

Sinds een aantal weken werk ik via NewPublic bij de gemeente Utrecht op de afdeling burgerzaken. Ik zit samen met een aantal anderen in een traineeship overheid 2.0. Deze website is daarbij voor mijn inspiratie ontzettend belangrijk aangezien ik nog maar beperkte ervaring heb binnen de overheid. Graag wil ik actief met je meedenken over de mogelijkheden m.b.t. e-dienstverlening. Ik hoop dat er plek is binnen de adviesgroep voor een jonge, enthousiaste 2.0-er! Ik hoor graag van je!

Groet Robert Vos
Hoi Robert, leuk dat je zo enthousiast reageert. Ik ga mijn collega (Jeroen) vragen hoe het nu met de expertgroepen staat en wanneer er weer een bijeenkomst is. Je hoort van me!

Groet! Jakobien

RSS

© 2017   Gemaakt door Dirk Jan van der Wal.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden