Ambtenaar 2.0

samen werken aan overheid 2.0

Afgelopen zaterdag stond ik in de Applewinkel enigszins, ja ik moet het toegeven, te kwijlen bij de aanblik van de laatste van de 400 nog aanwezige iPad 16 Gb wifi. Kopen of niet kopen? Uiteindelijk toch nog niet gekocht. Tenslotte € 500,00 neerleggen voor een mooi apparaatje, waarvan de meerwaarde voor mezelf nog niet duidelijk is gezien de aanwezigheid van een iPhone en een minilaptop, doe je niet zomaar. Dat bracht me ertoe na te denken wanneer ik die stap wel zou willen zetten. Welke functies moet zo'n veredelde eReader dan wel hebben? En met welk doel koop ik hem? Voor werk, voor privé of voor beide? Waarschijnlijk voor beide en dan zou ik graag willen dat er meer apps à la Flipboard aanwezig zijn; dat je net zoals in een boek of rapport aantekeningen kunt maken in het boek, dat-ie uiteraard multi-tasking is, telefoneren, een draadloos telefoonoortje, dat je ermee kunt skypen, iPod, enz. Ik ben benieuwd hoe jullie ideale eReader er uitziet?

Weergaven: 162

Berichten in deze discussie

Sorry hoor, maar dit zie ik mezelf er niet mee doen.

Gelukkig, Gert, wordt vanavond waarschijnlijk een nog dunnere iPhone 5 gepresenteerd die je via een personal hotspotverbinding met je iPad kunt verbinden, dus je hoeft deze meneer echt niet na te volgen ;-). En wist je dat er ook nog draadloze oortjes zijn die je met je iPad kunt verbinden? Nee, de iPad is echt prima om mee te surfen en te interacteren via o.a. Twitter, Yammer, of Google+, nieuws, mails en boeken mee te lezen en ook nog wat digitaal schrijfwerk mee te verichten, maar om hem als phone te gebruiken, zijn er betere devices op de markt.

RSS

© 2017   Gemaakt door Davied.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden