Ambtenaar 2.0

samen werken aan overheid 2.0

Programma Anders Werken en Ambtenaar 2.0 organiseren de Actiemaand LNV 2.0, om medewerkers, organisatie en samenleving dichter bij deze ontwikkelingen te brengen. Om te beginnen wordt tijdens de lunch van 2 juni de film Connected vertoond, over netwerken van mensen, gericht op Overheid 2.0.

Om alle LNV-ers de gelegenheid te geven de film te zien, moet hij op vele locaties vertoond worden. Voor de vestigingen Willem Witsenplein en Bezuidenhoutseweg in Den Haag zijn al mensen gevonden die de vertoning aldaar willen organiseren. Welke LNV-ers willen het op andere locaties doen? DRZ, DLG, DR, VWA DICTU? Utrecht, Assen, Eindhoven, Kerkrade? Etc?

Op de wikisite van lnv-actiemaand.ambtenaar20.nl staat ook informatie over de andere activiteiten. Wil je meehelpen? Werk dan mee op de Wiki en/of mail naar lnv-actiemaand@ambtenaar20.nl. Of reageer op deze discussie!

Weergaven: 26

Berichten in deze discussie

Beste Pierre,

Prima initiatief! Als sr. communciatiemedewerker op de centrale eenheid van DRZ wil ik natuurlijk de organisatie van de film op de vier DRZ locaties regelen! Dus, die zijn afgedekt. We (mijn duopartner Esther van Well) en ik zullen kijken hoe we de film kunnen inpassen in een bewustwordingscampagne die we toch al in gang aan het zetten waren.

Groeten, Mariëlla
Heel mooi,

leuk dat je zo enthousiast reageert. Komende week hoor je meer van me!

Groeten
Pierre

RSS

© 2018   Gemaakt door Dirk Jan van der Wal.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden